Vairāk nekā 5000 celtniecības nozares dalībnieku, vairāk nekā 70 000 apmeklētāju mēnesī.
Mērķis: Iekļaut top3 pēc atslēgas pieprasījumiem: “mājuprojekti”, “mājuprojekticenas”, “mājuprojektiuncenas”
Rezultāts: izdarīts
Termiņi: 3 mēneši
Mērķis: Reklāmas budžeta optimizēšana, samazināt cenu par katru jaunu apmeklētāju, palielināt apmeklētību no meklēšanas sistēmas Google par 30%.
Sastādīt lielu būvniecības tematikas semantisko kodolu priekš vairāk nekā 1000 portāla kategorijām.
Rezultāts: Tika samazināta cena no Adwords par katru klientu pirmo 3 mēnešu laikā vairāk nekā par 30%. Tika sastādīts visu portāla kategoriju semantiskais kodols (vairāk nekā 1000), no tiem atlasīti pamat 80% virzīšanai. Optimizējam pieprasījumus katru mēnesi.
Sākotnējas veidošanas un optimizēšanas termiņi: 3 mēneši
Mērķis: sastādīt SMM mārketinga plānu Facebook lapai:
Rezultāts: pēc vairākām plāna kontenta testēšanām tika apstiprināts optimālais, saskaņā ar kuru kompānija strādā jau vairāk nekā 2 gadus.
Termiņi: 2 mēneši