Mērķis: Savākt maksimālo relevantu pieprasījumu skaitu. Sastādīt atbilstības un vietnes struktūras karti.Ieviest korekcijas vietnes struktūrā, ņemot vērā iepriekš veikto auditu.
Iekļaut vietni rdveikals.lv Top-3 pēc visiem (pamata un nestandarta) atslēgas pieprasījumiem Latvijā.
Rezultāts: Pēc visiem atlasītajiem atslēgas vārdu pieteikumiem (pāri 50), proti, “ledusskapji“ “холодильники“, “televizori“ “телевизоры“, “mobilie telefoni“ “мобильныетелефоны“, “veļas mašīnas“ “стиральныемашины“, kā arī pēc visiem sekundārajiem, tādiem kā “Vīriešu skuvekļi“ мужскиебритвы
Termiņi: 9-12 mēneši, atkarībā no atslēgas vārdu pieprasījumiem.
Mērķis: savākt auditoriju ne mazāk par 20 000 cilvēku gadā.
Rezultāts: sadarbības laikā tika savākti 35 000 abonentu. Auditorijas pamat daļa atnāca pateicoties pareizi noskaņotai mērķauditorijai un unikālam interaktīvam kontentam.
Termiņi: 18 mēneši.