Web dizains

Mūsu attieksme nav kārtējas vietnes veidošana, tā ir individuāla pieeja WEB dizaina jomā, balstoties uz jaunākajām pasaules tendencēm.

[popup_anything id="202"]
90+

* īstenoto projektu

Atšķirties no visiem nozīmē būt unikālam!

Paaugstinātā iesaistīšanās projektā ļauj mums padarīt dizainu par atpazīstamiem un unikāliem, bet mūsu komandas profesionālisms ļauj pārvērst vietnes aktualitāti par klasiku.

Mājaslapas redizains

Redizains nozīmē izmaiņas Jūsu mājaslapas vizuālajā izskatā. Redizains ir ļoti smalks un svarīgs process. Dizainera galvenais uzdevums ir ieviest korekcijas pasūtītāja tēlā – radīt “svaigumu” – vienlaikus saglabājot maksimāli daudz iespējamo savienojošo saišu starp veco un jauno tēlu. Laika gaitā ikviena uzņēmuma stilu būs nepieciešams atjaunot, tas ir neizbēgami pastāvīgi mainīgās modes apstākļos, parādoties jauniem stiliem, virzieniem, dizaina tendencēm.

Mērķlapu dizains(Landing page)

Sekmīga “mērķlapas dizaina” atslēga balstās uz divām galvenajām sastāvdaļām – kvalitatīvs saturs un pārdodošs dizains.

Uz dizainu tāpat attiecas “lietojamība” (usability). Dotajam terminam nav viennozīmīga tulkojuma. “Lietošanas ērtums”, iespējams, ir tuvākais sinonīms. No tā, kā izvietoti pamata elementi Jūsu “mērķlapā”, lielā mērā būs atkarīgs Jūsu apmeklētāja lēmums “pirkt vai nepirkt?”

Korporatīvās mājaslapas dizains

Veidojot korporatīvo mājaslapu, mēs pievēršam īpašu uzmanību dizainam, jo ​​korporatīvā mājaslapa – vispirms, ir Jūsu imidža pamatinstruments. Jūsu uzņēmuma mājaslapai jāatbilst uzņēmuma korporatīvajam stilam, tai jāraisa uzticību potenciālajos klientos un partneros.

Korporatīvās mājaslapas dizainam ir jābūt atturīgam, akurātam, tas nedrīkst novērst potenciālā partnera uzmanību, un tam jādod iespēju koncentrēties uz galveno – informāciju par Jūsu uzņēmumu un svarīgākajiem “keisiem”. Augsta uzticēšanās pakāpe, ir tieši tā “pēcgarša”, kurai būtu jāpaliek pēc Jūsu uzņēmuma korporatīvās mājaslapas apmeklējuma

Internetveikala dizains

Ir vairāki pamatnoteikumi, kas jāņem vērā, veidojot internetveikala dizainu. Jūsu nākotnes tirdzniecības platformas dizainam jābūt orientētam uz pārdošanu, bet pirms pārdot konkrētu produktu vai pakalpojumu, Jums ir jānobruģē ērts ceļš, sākot no tā brīža, kad klients nonāk mājaslapā līdz brīdim, kad prece nonāks grozā.

Veiksmīgs internetveikala dizains – ir estētikas un Jūsu internet-resursa funkcionālās daļas kvalitātes apvienojums.

Patīkams dizains, kvalitatīvs saturs un intuitīva navigācija, pateicoties šiem elementiem, mēs varam ne tikai noturēt klientu mājaslapā, bet arī veikt pārdošanu.

Mājaslapas Individuālais Dizains

Mājaslapas individuālo dizainu var salīdzināt ar unikālu vizītkarti, kuru Jūs saņemat tikšanās reizē. Jūs pastāvīgi izņemat to no maka, lai parādītu visiem apkārtējiem. Tieši dizains ir galvenais virzītājs – “parādīt un apspriest”. Kad pie mums vēršas pēc individuāla risinājuma, mēs vienmēr izvirzām mērķi – “izdarīt tā, lai paliktu atmiņā”.

Atšķirties no visiem pārējiem nenozīmē uzvilkt raibu žaketi, atšķirties no citiem nozīmē būt unikālam!

Portfolio

Mēs mūsu studijā pastāvīgi veicam dažādus eksperimentus, lai piedāvātu Jums to, kas patiesi darbojas. Paskatieties uz mūsu studijas labākajiem darbiem.

Gribi kļūt par mūsu klientu?

Mēs novērtējam jūsu laiku! Aizpildiet īsu anketu, un mēs būsim gatavi ar jums sarunāties

{{ step.header }}

lejupielādēt failu

  • {{ index + 1 }} Solis {{ step.title }}
  • {{ last_step + 1 }} Solis Kontakti
[popup_anything id="202"]